vineri, 8 aprilie 2011

O alta carte...

          Sa intorc pagina, sa formez alte ideei, sa ma schimb...De aceea mi-am facut acest nou blog, pe celalalt am decis sa il uit, intr-un fel asta insemnand ca vreau sa iau totul de la capat, sa fie altfel.Eu sunt increzatoare in tot ceea ce imi propun si m-am hotarat sa ma "vindec", sa trec peste unele lucruri care  m-au marcat sau nu, sa incep de la zero.E atat de bine sa poti sa ai curaj sa schimbi ceva la tine, chiar si daca acel lucru te deranjeaza foarte mult.E primavara afara, un timp atat de frumos si ultima fapta care vreau sa o fac e sa continui sa fiu trista, deprimata.Poate ca data "nasterii" acestui blog nu este accidentala, poate odata cu acele luni voi capata o alta "piele" mai bucuroasa, mai fericita, mai impacata cu mine insami si am sa ma regasesc asa cum sunt.E atat de greu sa te cunosti pe tine si, si mai dificil este sa ai puterea sa fi lumii asa cum esti in realitate, fara sa iti pese de critici, de situatii, tip "filme", "ce ar fi daca as face sau nu asa", "ce ar fi daca as tacea "sau "as vorbi ca daca sa nu il supar pe celalalt", dar ce ar fi daca am incepe sa ne gandim la noi in primul rand si sa ne intrebam pe noi insine ce vrea persoana noastra de la noi.Ce ar fi daca am afla aceste raspunsuri, la intrebarile care apar in fiecare dimineata?..Mie frica sa ma cunosc, spune adesea lumea si o recunosc si eu, dar eu mi-as mai spune ca, mie frica sa mai traiesc asa, fara sa ma stiu pe de-a completul.Tu ai avea curajul sa te intrebi cum esti?Vorbeam cu o psiholoaga despre unele probleme si mi-a zis ca pentru a fi mai bine, sa scriu tot ce as vrea sa fac, realist sau doar, momentan la nivel de ideal.Ei bine am scris, iar randurile de pana la zeci de ideei, sunt un pas spre mai bine.Scrie si tu despre tine si incearca sa te cunosti, sa schimbi ceva la tine, poate ce nu iti place sau poate ce iti place si vrei sa dezvolti.

Ei bine, deci, ce as vrea sa fac, poate idei sau schimbari sau poate dorinte :

1.PARASUTISM
2.BUNGEE/BRIDGE JUMPING
3.Sa particip la o competitie de bicilism.
4.Sa scot o carte.
5.Sa merg in Australia, SUA, Canada
6.SA IMI PASTREZ PRIETENII DIN FACULTATE.
7.Sa ma stabilesc in strainatate.
8.Sa nu pierd legatura cu cei de acasa.
9.Sa trec peste disparitia bunicii.
10.Sa am parte de o relatie adevarata.
11.Sa invat franceza.
12.Sa predau spaniola.
13.Sa calatoresc de cel putin de doua ori pe an.
14.Sa nu fiu dependenta de dulciuri, junk-food etc.
15.Sa nu incep sa fumez.
16.Sa ii ajut pe altii sa se lase de fumat.
17.Sa nu mai fiu irascibila, nervoasa, egoista, incapatanata si sa imi controlez gandurile negative despre mine si altii.
18.Pana la 25 de ani sa ajung sa locuiesc singura.
19.Tot pana atunci sa am masina mea.
20.Imi doresc sa ma maturizez.
21.Sa fiu independenta financiar pana la 24 ani.
22.Sa imi pastrez increderea in mine peste oricate obstacole as da.
23.Sa fiu plina de viata.
24.Sa invat sa merg desculta, in situatii "penibil" de simpliste cu cei mai "penibili" prieteni.
25.Sa stiu ce inseamna distractia..
26.Si cand sa ma opresc..
27.Sa practic psihologia.
28.Sa ma pot cunoaste pe mine ca apoi sa pot ajuta pe altul ce are nevoie de sprijin.
29.Sa fac voluntariat..
30..Particip o vara cu EVS.
31..Sa pot spune Nu cand imi displace ceva.
32.Sa nu mai imi fie frica de viermi.
33.Sa pot merge la psiholog.
34.Pot gati din placere si nu din obligatie.
35.Sa nu imi fie frica sa spun ce simt.
36.Mie frica sa nu uit sa glumesc sau sa ii ajut pe cei ce au nevoie.
37.Sa pot sa ma bucur de fiecare minut cu cei care ma fac sa ma simt bine.
38.Sa fac curs de pian, cofetar, fotograf, calarie, pictura etc.
39.S mananc sanatos.
40.Sa pot sa ma autoanalizez.
41.Sa imi dau seama ce bariera am pus intre mine si persoana de sex opus.
42.Sa stiu sa o distrug.
43.Fiu mai deschisa cu el.
44.Sa imi continui studiile in strainatate (Master, alte cursuri etc.)
45.Sa am flori in fiecare zi sau cel putin odata pe saptamana.
46.Sa citesc cat mai multe carti.
47.Ajung pe un vas de croaziera (job/vacanta)
48.Sa nu devin dependenta afectiv de ai mei.
49...Dar sa pot sa le spun ca imi pasa de ei.
50.Sa nu ma opreasca nimeni sa imi construiesc eu viitorul.
51.Sa aflu raspunsul la intrebarile mele.
52.Sa cutreier Romania pe bicicleta.
53...Sa vad orasele din tara mea.
54.Sa nu uit niciodata de unde am plecat.
55.Sa invat limbajul semnelor.
56.Deschid un centru de ajutor sociala ->pentru batrani, copii, violente in familie, terapii etc.
57.Sa imi sustin hotararea/ile pana la capat.
58.Sa nu ma mai las influentata de nimeni (doar de acea care stiu ca zic bine).
59.Sa merg la un concert BON JOVI.
60.Sa imi placa si peste 5 ani, Directia 5, Holograf, Compact, Semnal M, Proconsul, Phoenix(unele melodii), Vama Veche, Laura Stoica, Bon Jovi, Michael Jackson,  melodiile de suflet si pentru suflet.
61.Sa inot in mare goala.
62.Sa am cea mai nebuna poveste de dragoste.....
63.La 63 de ani sa fac calatorii cu rucsacul in spate.
64.Sa fiu mereu open-mind.
65.Sa spun ce gandesc.
66.Sa merg la sala mai des/sa nu intrerup.
67.Sa joc volei, badmington, tenis...
68...Sa merg la inot..
69.Sa nu uit fericirea din jurul meu.
70..Datele de nastere a prietenilor mei..
71..A mamei, tatei si bunicului.
72.Sa ii rasfat.
73.Sa le fac mereu surprize.
74.Sa imi fac surprize.
75.Sa nu uit de sotron, pietre si creta.
76. ..sa fac baloane pe strada..
77. ..sau sa uit sa fac pijama party si sa ma afund in rutina realitatii din cauza studiului jobului sau iubiri..
78..sa uit de prieteni sau sa ii indepartez pe cei de langa mine din cauza motivelor de mai sus.
79.Sa ma inchid in mine.
80.Sa uit sa traiesc, mie frica.
81.Sa fiu prea ocupata ca sa nu dau atentie lor.
82.Sa nu stiu cum sa ma comport cu el.
83.Sa merg macar odata cu WORK&TRAVEL.
84.Sa imi fac propria gradina cu flori.
85.Sa uit ceva sa pun pe lista asta..


Mai e loc de continuare...dar cu timpul si alte puncte.

             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu