marți, 19 aprilie 2011

HAPPY BIRTHDAYYYYYYYYYYYY!!!!!!!






HAPPY BIRTHDAY DEAR GORGEOUS FRIEND OF MINE....

           Incep cu sorry, nu stiu unde am pus poza aceaia cu noi doua prostindu-ne dar Promit solemn ca atunci cand o sa o gasesc am sa o postez aici pe postul acesta...Ce pot sa zic decat ceea ce tot iti repet de fiecare data cand am ocazia si deja NU MA MAI SUPORTI, dar asa putin imi pasa :) .. Ma rog vreau sa sti ca iti doresc tot ce e mai bun pe lumea asta si fie ca Dumnezeu sa te binecuvinteze cu multa multa iubire si fericire, apoi de fapt in primul rand sanatate si tot ce iti doresti tu sa ti se indeplineasca..Imi doresc ca niciodata sa nu mai fi atat de trista, sa lupti pentru tine si visele tale INTOTDEUNA chiar daca vor exista oameni "binevoitori", dar fi convinsa ca noi, prietenii tai, si mai ales AI TAI, sunt si vor fi mereu alaturi de tine...Pentru oricine care te cunoaste esti o persoana foarte importanta, de altfel cum esti si pentru mine o prietena importanta si sper ca si peste 20 de ani sa putem sta la cafea .. Apoi sa facem odata "amaratul" ala de BRIDGE SAU BUNGEE JUMPING, sa ne simtim ovarele in gat:)..

Deci Happy Brithday si saaaaaaaaaaa inceapa surprizaaaaa....sper ca nu ne-a dat nimeni de gol ca si inebunesc..asadar ne vedem la tine...Sa fi fericita e cel mai de pret cadou..pretuieste-te pe tine si uita de tristeti..fi tu..te puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppp si imbratisez a la Lina...



HAPPPY BIRTHDAYYYYYYYYYYYYYYYYYY :):*:*:*:*:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu